روزمرگی های آرون

روزمرگی های آرون

گاه گاهی
دلم میخواهد مرد نبودم ...
آنگاه یک دل سیر می گریستم
و
کسی هم نمیگفت :

"مرد که گریه نمیکنه "

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۱۷:۴۸ - محمد حسین امینی
    تسلیت...
نویسندگان

اومدم اینجا که از پایان آغاز کنم ...

این فکرو خواهری انداخت تو کلم که بیامو وب درس کنم و الکی مثلا بلاگر شم.

و من هم یک جواب قاطع بهش دادم اونم این بود که :سرت به کار خودت باشه 

کسی از تو نظر نخواست جوجه (همیشه بهش میگم جوجه )

و اما طی یک هفته نظرم عوض شد اول اومدمو سری به وبلاگ ها زدم دیدم 

هر کسی هر چی و هر موضوعی که دوس داره رو مینویسه ...

این شد که تصمیم گرفتم یه بار هم که شده به حرف اجی کوچیکه عمل کنم 

ببینم چی میشه ...

امیدوارم منو تو جمع تون پذیرا باشید !

و اینکه از خوندن روزمرگی های من لذت ببرید و شاید لبخندی اندک بر لبتون 

بیاره ...

ممنون که چشاتون و وقتتون رو صرف خوندن این پست کردید 

ذهن من خیلی شلوغه و خدا کنه با نوشتن کمی از این همه دغدغه راحت 

شم ...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۹
آرون ملکی

نظرات  (۱۰)

به جمع بلاگر ها خوش اومدی 

منتظر پست هاتون هستم

دنبال می شید 

پاسخ:
ممنون 

حتما 

شما هم دنبال می شید 
همه جا جار بزن این جوجه رو خوووبببب 

خوش اومدی داداشم کلا اگه ب حرفای من عمل کنی سود میبینی نه ضرر @_@

واقعا یکم دست به قلم شو زبونت کمتر کار کنه منم لازم نداشته باشم تو گوشام پنبه بذارم:/
پاسخ:
چشم الان میرم از بلندگو مسجد محل هم میگم جوجه خخخخ

برعکس بنظرم تا الان همش ضررر دیدم 

از تو که کمتر حرف میزنم :/
آرووووووووووووووووووووووونننننننننننننن من جوجه نیستم صد بار :/

بهتر نیا 
پاسخ:
جونم جوجه خخخخخ 

خوب حرصتو در اوردما :)

رو حرفه داداش بزرگه حرف نزن :/
تو برمیگردی خونه دیگه 

واستا حسابتو میرسمم
پاسخ:
عاقا بقیه دعوا رو سانسور کردم توام جوش نیار جوجه جونم کلک و پرت میریزه 

من خونه نمیامممممممممممممممممم
اوه اوه تو وبه جفتتونم که دعواس ابرو داری کنید لدفا :/

خخخخ جوجه اخه 
پاسخ:
خخخخ اره جوجه 
خوش اومدین
پاسخ:
تشکر 
خوش اومدی
پاسخ:
مرسی :)
۳۱ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۵۹ ژله پرتقالی
خوش اومدین
پاسخ:
ممنون 
خوش اومدین!وب نو هم مبارک!به حرف خواهراهمیشه گوش کنید!باشد که رستگار شوید!
پاسخ:
تشکر :) 

بعله خواهرا همیشه خوبی های برادرا رو میخان من بیشتر با ماری شوخی میکنم و جدی نیس 
۰۱ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۱ رقَـیـه ..
چه آغاز خوبی این نوشته داره، خوش اومدین:))
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی