روزمرگی های آرون

روزمرگی های آرون

گاه گاهی
دلم میخواهد مرد نبودم ...
آنگاه یک دل سیر می گریستم
و
کسی هم نمیگفت :

"مرد که گریه نمیکنه "

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۱۷:۴۸ - محمد حسین امینی
    تسلیت...
نویسندگان

تو سن 25 سالگی آلزایمر حاد نگیرید صلوات :ا

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۲۱ ب.ظ

بدترین و مزخرف ترین حس تو دنیا فراموشیه :ا

حادتر از این نشه صلوات :ا

این روزها به طور فجیعی همه چیزو یادم میره :ا 

رمز وبمم یادم رفته بود امروز لای تیکه کاغذا پیداش کردم :ا

باید برم پیش روانشناسی چیزی این وضع خیلی خرابه شوخی بردار نیس :ا


+آلزایمر یعنی مرگ تدریجی مغز :/

۹۵/۰۸/۱۵
آرون ملکی

نظرات  (۷)

نوچ نوچ نوچ 

برادر مواظب خودت باش :ا
پاسخ:

هستم خواهری 
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۴ خانه سلامتی
فراموشی سخته چون مشغله فکری زیاد شده 
پاسخ:
آره واقعا 

کار منم خیلی زیاد و مغزم دیگه نمیکشه 
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۷:۰۴ علیرضا امیدیان نسب
خخخخ اشکالی نداره
قران بخونین ذهنتو تقویت کنه
یا بازی های فکری انجام بده
برا ایناهم حتما وقت بزار
پاسخ:
اهووم جدول زیاد حل میکنم 
پیری وهزار درد:))))
دنبال شدید:/
پاسخ:
خخخخ من واقعا پیرم ؟!
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۶ بهمن دهاتی
دنبالیده شدید دنبال کنید.
پاسخ:
حتما
یه چیزی هست که ذهنتونو خیلی مشغول داره؛ بخاطر همین چیزای دیگه رو فراموش میکنین!
ذهنتونو آزاد کنین :)
پاسخ:
من چندین ذهن مشغولی دارم یکی دو تا نیستن ماشالله :/
۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۶:۵۴ محمد حسین امینی
شما حتما برو دکتر

برا منم یه وقت بگیر:/
پاسخ:
حتما 

خخخ باشه رفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی